بیشترین کاربرد لوله و اتصالات UPVC

بیشترین کاربرد لوله و اتصالات UPVC

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی جایگاه لوله‌های لوله و اتصالات یو پی وی سی بسیار پررنگ‌ تر شده‌ است. در حقیقت می‌ توان از این لوله‌ ها و اتصالات برای انتقال سیال از نقطه‌ ای به نقطه‌ دیگر استفاده کرد. بسیاری از لوله‌ ها و اتصالات که امروزه در بازار موجود هستند، با توجه به جنس‌ های خاصی که دارند می‌ توانند قابلیت و کاربردهای منحصر به‌ فردی داشته باشد. لوله و اتصالات UPVC کاربرد بسیار فراوانی در صنایع مختلف مثل ساختمان‌ سازی، آب‌ و فاضلاب و… دارند. اگر شما نیز در زمینه لوله‌ کشی فعالیت دارید، توصیه می‌ کنیم در این مقاله از مجموعه مقالات پی وی سی سمنان برای آشنایی با همراه ما باشید.

 

اصلی‌ ترین کاربرد لوله و اتصالات UPVC

با توجه به این‌ که لوله و اتصالات یو پی وی سی ویژگی و مزایای منحصربه‌ فردی دارند، می‌ توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرند که در این بخش بیشترین و اصلی‌ ترین کاربرد لوله و اتصالات UPVC را معرفی می‌ کنیم:

  • با توجه به این‌ که لوله و اتصالات UPVC در برابر گازهای خورنده نیز مقاوم هستند، می‌ توان از آن‌ ها به‌ عنوان لوله‌ های تهویه محیط‌ های صنعتی و غیرصنعتی استفاده کرد.
  • لوله و اتصالات UPVC کاربرد زیادی در ساخت سیستم‌ های فاضلابی دارند.
  • با توجه به این‌ که لوله‌ های UPVC در برابر خوردگی، رسوب پذیری، زنگ‌ زدگی و… مقاومت بالایی دارند؛ بنابراین می‌ توان از آن‌ ها در سیستم‌ های آبرسانی استفاده کرد.
  • برای انتقال کلرید و سایر مواد شیمیایی می‌ توان از این لوله مقاوم در برابر مواد شیمیایی بهره برد.
  • برای آبیاری قطره‌ ای در مزارع و همچنین گلخانه‌ های صنعتی و هیدروپونیک برای انتقال آب، از لوله‌ های UPVC استفاده می‌ شود.
  • در صنعت ساختمانی می‌ توان برای سیستم لوله‌ کشی آب و همچنین محافظت از سیم‌ های برق و مخابرات از این نوع لوله ها استفاده کرد.
بیشترین کاربرد لوله و اتصالات UPVC

بیشترین کاربرد لوله و اتصالات UPVC

مزایای لوله و اتصالات UPVC

همان‌ طور که گفته شد لوله و اتصالات UPVC به‌ خاطر داشتن ویژگی و مزایای منحصر به‌ فرد در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌ گیرند. مهم‌ ترین مزایای این تجهیزات را ذکر می‌ کنیم:

مقاومت زیاد برابر خورندگی

لوله و اتصالات UPVC در برابر واکنش‌ های الکتروشیمیایی مقاومت بالایی دارند و نارسانای جریان الکتریکی هستند؛ به‌ همین خاطر می‌ توان از آن‌ ها در زیر خاک استفاده کرد.

مقاومت شیمیایی بالا

لوله‌ های UPVC در برابر مواد شیمیایی از جمله روغن، الکل، مواد نفتی غیر آروماتیک، مواد شیمیایی موجود در آب‌ و خاک مقاومت زیادی دارند؛ بنابراین می‌ توان از آن‌ ها در شرایط محیطی مختلف استفاده کنید.

انعطاف‌ پذیری عالی و مقاومت کششی بالا

لوله و اتصالات UPVC از جمله تجهیزاتی هستند که در برابر شکستن مقاومت زیادی دارد. این تجهیزات را می‌ توان در فشار و بارهای زیاد استفاده کرد. لازم به ذکر است که این محصولات با ضخامت‌ های مختلف تولید می‌ شوند.

طول عمر بالا

مهم‌ ترین مزیت این تجهیزات طول عمر بسیار بالا است که در شرایط نرمال می‌ توان بیش‌ از ۱۰۰ سال از آن‌ ها استفاده کرد؛ بنابراین از نظر اقتصادی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه خواهد بود.

وزن سبک

لوله‌ های UPVC وزن کمی دارند که همین امر باعث مقاومت بیشتر آن‌ ها در برابر فشار و ضربه می‌ شود و حمل و نصب و اجرای آن‌ ها نیز آسان‌ تر صورت می‌ گیرد.

بیشترین کاربرد لوله و اتصالات UPVC

بیشترین کاربرد لوله و اتصالات UPVC

باکیفیت‌ ترین لوله‌ های PVC در مجموعه پی وی سی سمنان

در مطالب فوق با کاربرد لوله و اتصالات UPVC آشنا شدید، اما باید در هنگام خرید نهایت دقت خود را به کار بگیرید و حتماً از فروشگاه‌ های معتبر این لوله‌ ها را تهیه کنید؛ زیرا کیفیت آن‌ ها اهمیت زیادی دارد. در سایت پی وی سی سمنان لوله‌ ها PVC با بالاترین کیفیت و ضمانت آماده فروش هستند. شما می‌ توانید خرید خود را به‌ صورت آنلاین از طریق همین سایت انجام دهید. لازم به ذکر است که کارشناسان ما در مجموعه پی وی سی سمنان آماده ارائه هرگونه خدمات و اطلاعات در زمینه فروش این لوله‌ ها به شما مشتریان عزیز هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *